فرم اطلاعات خدمت / زیر خدمت
|
عنوان خدمت :
|
زیر خدمت پایداری اسناد با کد 17041325104
|
نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به کسب و کار (G2B) خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2G)
|
شرح خدمت :
تثبیت امتیاز اعزام به سفر حج تمتع برای منصرفین از تشرف که در کاروان ثبت نام کرده و به هردلیلی اعزام نشده اند.
|
مدارک مورد نیاز :
1- مدارک هویتی شامل اصل شناسنامه و کارت ملی
2-فیش بانکی واریزی هزینه سفر(در صورت واریز با فیش)
3- تکمیل فرم انصراف از ثبتنام در کاروان که بصورت سیستمی از سامانه استخراج و ارائه می شود.
|
|
متوسط مدت زمان ارائه خدمت :
|
سه روزکاری
|
جزئیات خدمت
|
ساعات ارائه خدمت :
|
در ساعات فعالیت مدیر کاروان حج تمتع در محل دفتر کارگزار زیارتی
|
تعداد دفعات مراجعه حضوری:
|
یک بار
|
هزینه ارائه خدمت (ریال)
به خدمت گیرندگان
|
مبلغ (انتقال)
|
شماره حساب(های) بانکی
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
نحوه دسترسی به خدمت
|
پیوند ارائه خدمت 
|
|
دفاتر ارائه خدمت 
|
|
نحوه دسترسی به شکایت از خدمت :
1- از طریق مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت به آدرس : https://bazresi.haj.ir
2- از طریق مراجعه حضوری و ارائه شکایت به دفتر حج و زیارت استان
3- از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت به آدرس https://saamad.ir
4- از طریق سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور https://shekayat.bazresi.ir
|
نمودار مراحل دریافت خدمت/ زیر خدمت (از دید متقاضی)
|