جمعه 21 اردیبهشت 1403
EN

دفاتر زیارتی

حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدیریت حج و زیارت استان خوزستان

حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدیریت حج و زیارت استان خوزستان

جناب آقای دکتر اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمراه ریس محترم حراست ، معاون محترم هنری ، مدیر کل بازرسی وزارت و مدیر کل روابط عمومی و رسانه و هئیت همراه ، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ از استان خوزستان بازدید کردند.
دکتر اسماعیلی از مجموعه های فرهنگي ، هنری و بنگاه های اقتصادي شهرستان های دزفول ، اندیمشک ، شوش ، کرخه و اهواز و برخی پروژه های نیمه تمام این شهرها دیدن کردند و در جلسه شورای اداری شهرستان های شوش و کرخه حضور یافتند
ایشان با مردم شهرخای شوش و کرخه دیدار و درخواست های مردمی را استماع و در یافت نمودند ، که این مهم موجب خرسندی و ایجاد امید در میان مردم شوش و کرخه گردید.
همچنین ایشان با حضور در حج و زیارت استان خوزستان موضوعات این سازمان را بررسی و در جهت پیشبرد اهداف عالیه حج استان دستوراتی صادر فرمودند.
همچنین آقای محمد امین یاقوت مدیر حج وزیارت خوزستان ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به مقام عالی وزارت و هیئت محترم همراه از حضور جناب آقای دکتر اسماعیلی در حج خورستان تشکر نمودند و این سفر را منشأ خیر و برکت برای استان خوزستان دانستند و از ایشان به جهت انتصاب شایسته جناب اقای سید عباس حسینی که فردی توانمند وخبره در حوزه زیارت می باشند قدردانی نمودند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست