پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اسرائیل و اعمال جنایتکارانه اش

  • 20 مرداد 1393
  • 14:28
  • مقاله
  • 0 دیدگاه
  • 1199 بازدید
  • Article Rating
اسرائیل و اعمال جنایتکارانه اش

خداوند با آفرینش انسان به خود تبریک گفته که علت آن ، خلیفة الله بودن انسان و اینکه گل سر سبد مخلوقات است و از مقامی بس والا برخوردار بوده و جان و مال و ناموس او محترم بشمار می آید .

بی تردید انسان منهای دین و اخلاق حیوانی خطرناک است و حیوانات درنده نیز از او واهمه دارند و نمونه بارزش را در این روزها شاهد هستیم . جنایات اسرائیل در غزه و سکوت مجامع بین المللی بسیار شرم آور است .

از جنایات اسرائیل غاصب نسبت به مردم مظلوم غزه 4 هفته می گذرد . مایه شگفتی است که با وجود این همه پیامبران الهی و صالحین  که به رعایت تعالیم الهی توصیه کرده اند ولی متأسفانه شاهد هستیم بعضی ها به خود اجازه می دهند وارد حریم ممنوعه می شوند و همه خطوط قرمزی که خداوند برای بشر ترسیم کرده را نادیده می گیرند و پایشان را از گلیمشان بیرون کردهبه راحتی جان انسانهای بی دفاع  و مظلوم  را می گیرند و از این جهت هیچ غم و اندوهی را احساس نمی کنند .

اسرائیل در حال ارائه کلکسیونی از بی رحمانه ترین جنایات تاریخاست . ریختن خون انسانها برایشان پشیزی ارزش ندارد و در کشتن پیر و کودک  و زن و مرد و ... تردیدی به خود راه نمی دهند و بالاتر از اینها به شیرخوارگانی که تاکنون در پرونده اعمالشان گناهی ثبت نشده نیز رحم نمی کنند .

در پی جنایتهای روزهای گذشته کم نداریم برادری در تلاش برای پیدا کردن جنازه برادرش ، مادری به  دنبال پیکر خونین نوزاد شیرخوارش و پدر کمرخمیده ای که فرزندان دلبند خود را زیر آوارها خاک جستجو می کند و از آن طرف خدانشناسان را می بینیم که با افتخار و غرور از بمبارانها یاد می کنند .

اماکن مذهبی و آموزشی ، بیمارستانها و درمانگاه ها نیز از بمباران های جنایتکاران اسرائیلی در امان نیستند ، اینها خود را مقید به هیچ قانون انسانی ، دینی و بین المللی نمی بینند.

این در حالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر رامی ینیم  فریاد وامظلومای  آنان به جهت کم توجهی به مرغ یا خروس یا سگی  که در یک گوشه این کره خاکی رخ داده به آسمان می رسد و اما در نقطه ای دیگر جهان ، هزاران آدم بی گناه مظلومانه به خاک و خون کشیده می شوند و افراد زیادیکه آمارشان چندین برابر کشته ها است  رنج آواره گی را تحمل می کنند اما هیچ صدایی از آنان شنیده نمی شود ، گویی چشم ندارند که ببینند و گوش ندارند که فریاد مظلومیت کودکان آواره را بشنوند . اینان مصداق آیه (صُمّ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لایَعقِلُونَ) هستند.

از طرفی  بسیاری از سران کشورهای اسلامی و بویژه عربی نیز مهر سکوت بر لب نهاده و تعدادی نیز با جنایتکاران تشریک مساعی نموده اند و این بسی مایه تأسف و تأمل است .

تاکنون بیش از 2000 شهید و 10000 مجروح و ویرانه های بسیار بر جای مانده البته این آمار غیر از تبعات روحی و روانی و نتایج سوء بمبارانهایی است که بعدها مشخص می شود .

بی شک حیوانات درنده با دیدن این همه جنایات می توانند و حق دارند از دست این موجود دو پا شکایت کنند و  درخواست کنند لقب "سبعیت و درنده خویی" که به آن منسوبندبه صهیونیست های بی دین اسرائیلی اعطاء شود زیرا که سزاوارترین افراد برای این صفت هستند که همه حرمتها را زیر پا پایمال کرده است .

در هیچ برهه ای از تاریخ به این اندازه شاهد این سبعیت و درندگی و خارج شدن از لباس انسایت نبوده ایم  .

بی شک تاریخ  رذالت اینچنینی و فرو رفتن انسان در ذلت و خواری و از حیوان پست شدن را کمتر به یاد دارد.

به امید اتحاد جهان اسلام و نابودی اسرائیل غاصب

بقلم حميد سالم پور - مدير كاروان حج تمتع خوزستان

امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست