یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

عمليات صدور ويزا در خوزستان

عمليات صدور ويزا در خوزستان

به گزارش روابط عمومي سازمان حج و زيارت خوزستان ويزاي صادر شده در خوزستان در کنسولگري عراق و در محل جديد صدور ويزا که از طرف سازمان حج و زيارت خوزستان تهيه و در اختيار کنسولگري قرارداده شده صادر ميشود. در اين راستا مدير شرکت مرکزي خوزستان جناب آقاي ستايش کيا گفت: در حال حاضر روزانه بيش از ده هزار زاير در قالب دوهزار مانيفيست جهت صدور ويزار به کنسولگري عراق ارسال مي شود.

ستايش کيا گفت: با توجه به روند روبه رشد متقاضيان تشرف به اربعين همکاران سازمان حج و زيارت بصورت شبانه روزي در حال کار و ساماندهي و تحويل مانيفيست ها جهت ارسال به کنسولگري ميباشند. به همين جهت و با توجه به فعاليت شبانه روزي همکاران سازمان حج و زيارت خوزستان روزانه حدود دو هزار مانيفيست به کنسولگري ارسال ميشود.

حاج ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت خوزستان در همين راستا گفت: با توجه به حجم بالاي مانيفيست ها و تراکم کار و مراجعين حضوري به کنسولگري عراق در اهواز، براي تسهيل در روند کارها و تسريع در امر صدور ويزا، مدير حج و زيارت خوزستان امکاناتي فراهم کردند تا تعدادي از کارکنان کنسولگري در مکاني ديگر با تمامي امکانات مورد نياز مستقر شوند تا بتوانند زمان صدور ويزا را به حداقل برسانند. به همين جهت نيز تعدادي از همکاران سازمان حج و زيارت بصورت شبانه روزي همانجا مستقر و به کنسولگري در امر تسريع در صدور ويزا کمک ميکنند.

 

امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست