جمعه 28 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مراسم تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان خوزستان

مراسم تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان خوزستان

مراسم تکریم و معارفه مدیریت حج و زیارت استان خوزستان مورخ 28 اردیبهشت 1401 در سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

این مراسم با حضور جناب آقای دکتر سید صادق حسینی معاون محترم وزیر و ریاست سازمان حج و زیارت ، جناب آقای محمد آزاد معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع ، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده مسئول محترم دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری نمایندگی خوزستان ، حجت الاسلام و والمسلمین رضا کلاه کج مدیرکل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و همچنین همکاران محترم در مدیریت حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری استان خوزستان و خبرگزاری ها ، برگزار شد.

مراسم با قرائت قرآن و توکل به خداوند منان و توسل به ائمه اطهار (ع) آغاز شد و جناب آقای دکتر سید صادق حسینی معاون محترم وزیر و ریاست محترم سازمان حج و زیارت ضمن تشکر از زحمات آقای ناصر حویزاوی مدیریت سابق حج و زیارت استان خوزستان ، به اهمیت استان خوزستان و ویژگی های خاص این استان از لحاظ 2 مرز زمینی و مرز آبی با کشور عراق و نسبت متمایز زائرین این استان به سایر استانهای کشور  پرداختند.

وی افزود : استان خوزستان مسئولیت سنگینی در برگزاری حج تمتع و سفرهای عتبات عالیات را بر عهده دارد و در حال پیگیری و راه اندازی خطوط راه آهن فی مابین کشور ایران و عراق می باشند.

جناب آقای سید صادق حسینی معاون محترم وزیر و ریاست سازمان حج و زیارت در ادامه سخنرانی خویش فرمودند : آقای محمد امین یاقوت را با توجه به شناخت شایستگی ها و تعهد و تجارب وی ، به سمت مدیریت حج و زیارت استان خوزستان منصوب نمودیم و از خداوند منان برای ایشان توفیق خدمت هر چه بیشتر به زائران بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه را مسئلت داریم.

جناب آقای محمدآزاد معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع در ادامه جلسه ضمن قرائت حکم انتصات آقای محمد امین یاقوت به عنوان مدیر محترم حج و زیارت استان خوزستان از زحمات آقای ناصر حویزاوی تشکر و حکم ماموریت آقای ناصر حویزاوی در حج تمتع 1401 را به عنوان مسئول منطقه ستاد مدینه منوره به وی ابلاغ نمودند.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده مسئول محترم دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری نمایندگی خوزستان و تقدیم حکم مدیریت حج و زیارت استان خوزستان به جناب آقای محمد امین یاقوت به پایان رسید.

28 اردیبهشت 1401

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست