شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه توجیهی عمره ۱۴۰۲ با مدیران دفاتر و شرکتهای زیارتی خوزستان

جلسه توجیهی عمره ۱۴۰۲ با مدیران دفاتر و شرکتهای زیارتی خوزستان

جلسه توجیهی عمره ۱۴۰۲ با مدیران دفاتر و شرکتهای زیارتی خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت خوزستان جلسه توجیهی عمره 1402 با مدیران دفاتر و شرکتهای زیارتی استان خوزستان برگزار شد. این جلسه در روز چهارشنبه مورخه 29 آذرماه 1402 در محل سالن جلسات سازمان حج و زیارت خوزستان با حضور آقای محمد امین یاقوت مدیر حج و زیارت خوزستان، حجه الاسلام و المسلمین حسن زاده مسئول جذب و سازمان‌دهی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان خوزستان، همچنین مدیران دفاتر و شرکتهای زیارتی استان خوزستان برگزار شد. 

در این جلسه آقای یاقوت با اشاره به آغاز عملیات نام نویسی در کاروانهای عمره بعد از چندین سال وقفه  در پی برقراری روابط دو کشور ایران و عربستان، سفر عمره از سر گرفته شد و مدیران محترم تمام سعی و تلاش خود را جهت حل مشکلات احتمالی برای نام نویسی و اعزام حجاج بیت الله الحرام بنمایند. مدیر حج و زیارت خوزستان با اشاره به سهمیه اختصاصی به استان خوزستان گفت:  باتوجه به مهلت کم باقی مانده تا اعزام و وجود مشکلات احتمالی هنگام نام نویسی، باید مدیران و دفاتر زیارتی در آماده باش کامل بوده و حتی روزهای تعطیل به خدمت گزاری به متقاضیان بپردازند.

در ادامه حجه الاسلام و المسلمین حسن زاده ضمن تبریک آغاز عملیات نام نویسی از متقاضیان عمره به نحوه تخصیص روحانی کاروان اشاره کرده و توضیحاتی در این خصوص ارائه فرمودند.

 

امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست