دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

پیام مدیر کل محترم سازمان حج و زیارت استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن حماسه نهم دی ماه، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت"

پیام مدیر کل محترم سازمان حج و زیارت استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن حماسه نهم دی ماه، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت"

همزمان با فرا رسیدن حماسه نهم دی مدیر حج وزیارت خوزستان در پیامی فرا رسیدن نهم دی ماه، روزبصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت استان خوزستان در متن این پیام آمده است :

فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد. هر جا روشنگری باشد، فتنه‌انگیز دستش کوتاه می شود.  "مقام معظم رهبری"

نهم دی ماه یادآور روزی است که مردم با بصيرت و آزاده ايران اسلامي در حماسه ای ماندگار با ولی امر خود میثاقی دوباره بستند. این روز به مثابه صحنه امتحان و آزمونی سخت برای ملت آگاه ایران اسلامی بود که با تأسی به آموزه های فرهنگ عاشورایی از آن سربلند و روسفيد بیرون آمدند. با مرور دوران حیات انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان یکی از برجسته ترین تحولات اجتماعی سیاسی قرن ،رخدادها و حوادثی که بر آن گذشته است به روشنی می توان به حجم کینه ورزی و دشمنی نظام های استکباری جهان با این نهضت مردمی پی برد؛ اما موضوعی که براندازان و دشمنان ملت از آن غافل بودند ژرف اندیشی مردم با بصیرت و فهیم سرزمین دلاورپرور ایران بود که تحت زعامت و هدایت رهبر فرزانه خویش مثل همیشه موجب خنثی شدن توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي شدند.

البته نباید از این حقیقت غافل شد که سردمداران نظام سلطه هرگز چشم دیدن ایران آزاد،مستقل و مقتدر را نداشته و دست از تلاش برای توطئه و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهند کشید و به همین دلیل تکلیف امروز ما تبیین ابعاد مختلف این واقعه تاریخی مهم و تاثیرگذار براي مردم و به خصوص نسل جوان است تا این حماسه هميشه در اذهان ملت شجاع ما جاودان بماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" به نمایندگی از کارکنان ولایتمدار سازمان حج و زیارت بار دیگر با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تجدید بیعت کرده؛ عزت، اقتدار و سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در پرتو رهبری عالمانه رهبر معظم انقلاب را از درگاه قادر متعال مسئلت می نمایم.

                                                                                                        محمدامین یاقوت

                                                                                          مدیر حج و زیارت استان خوزستان
 

امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست