دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه توجیهی مدیران حج تمتع 1403 خوزستان

  • 05 اسفند 1402
  • 23:51
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 168 بازدید
  • Article Rating
جلسه توجیهی مدیران حج تمتع 1403 خوزستان

جلسه توجیهی مدیران حج تمتع 1403 خوزستان برکزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت خوزستان جلسه توجیهی مدیران کاروانهای حج تمتع 1403 استان خوزستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیر محترم حج و زیارت استان آقای محمد امین یاقوت و همچنین مسئول آموزش روحانیون بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد مطالب توجیهی در ارتباط با حج تمتع 1403 تشریح شد.

مدیر حج و زیارت خوزستان ضمن تبرک عید نیمه شعبان توضیحاتی در این خصوص ظرفیت کاروانها، گروه قیمتی ، هتلها ، نحوه پرداخت مابه التفاوت ارائه داد و گفت: بازه زمانی اعزام برای استان خوزستان بین 27 اردیبهشت الی 1 خرداد می باشد. ایشان در ادامه به تشریح وظایف اصلی مدیران و عوامل پراخت و گفت که وظیفه ما خدمتگزاری به حجاج است و ما مدیون زایر هستیم باید با تمام توان در خدمت حجاج باشیم و رضای خدا و رضای زایرین مورد توجه قرار گیرد. ایشان فرمود که حجاج ولی نعمت ما هسیتند و ما وظیفه داریم با خلوص نیت در بهترین شیوه حجاج را تکریم کنیم. 

ایران در مقایسه با سایر کشورهای ارزان ترین حج را دارد و همیشه سعی کرده بهترین خدمات را به حجاج بدهد تا حج ارزان و با کیفیت شود.

مدیر حج استان ادامه داد داد  که جهت رفاه حال زایرین و همچنین برای به مناسب بودن قیمت جامه دانها ، از چند ماه پیش کلیه جامه دانهای حجاج استان تهیه شده است. با این کار جامه دانها با قیمت بسیار مناسبی تحویل حجاج خواهد شد.

 

در ادامه جلسه حجه الاسلام و المسلمین میناوی مسئول آموزش روحانیون بعثه مقام معظم رهبری به تشریح نحوه تخصیص روحانیون به کاروانها، آموزش و گزینش روحانیون و نحوه برگزاری جلسات آموزشی حجاج پرداختند.

در ادامه جلسه مسئول حراست سازمان حج و زیارت استان به بیان نکات حراستی و امنیتی پرداخته و توضیحاتی در ارتباط با رعایت نکات امنیتی توسط مدیران و عوامل کاروان ارائه دادند

همچنین مسئول ثبت نام و اعزام سازمان توضیحاتی در ارتباط با سامانه های ثبت نام و اعزام و سامانه های رزرو حجاج ارائه دادند.

در پایان مدیر حج استان به سئوالات مدیران پاسخ دادند.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست