ﺳﻪشنبه 11 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه هم اندیشی مدیران کاروانهای حج 1403 خوزستان

  • 20 اسفند 1402
  • 10:34
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 148 بازدید
  • Article Rating
جلسه هم اندیشی مدیران کاروانهای حج 1403 خوزستان

جلسه هم اندیشی مدیران کاروانهای حج 1403 استان خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت خوزستان، جلسه هم اندیشی مدیران کاروانهای حج 1403 خوزستان در شهرستان ماهشهر برگزار شد.

در این جلسه که با میزبانی کارگزاران حج و زیارت شهرستان ماهشهر برگزار شد، مدیر حج و زیارت استان خوزستان جناب آقای یاقوت، حجه الاسلام و المسلمین حسن زاده نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خوزستان و و کلیه مدیران کاروانهای حج استان خوزستان حضور داشتند.

به ابتکار مدیریت حج و زیارت استان در این جلسه تعدادی از مدیران و کارگزاران بازنشسته حج شهرستان ماهشهر نیز حضور داشتند. در این جلسه حجه الاسلام و المسلیمن مصطفی حسنزاده به تشریح نحوه تخصیص روحانی به کاروان پرداخته و گقت خدمت به حجاج بسیار ارزشمند از حجی است که خود شخص انجام می دهد و اجر و ثواب معنوی بسیار زیادی دارد. خدمت به حجاج افتخاری است که نصیب کارگزارا شده است و باید با خدمتی خالصانه ولله ترتیبی داد که حجاج در آرامش کامل و بدور از هرگونه استرس و اضطراب سفری پربار و معنوی داشته باشند.

در ادامه جلسه مسئول حراست سازمان حج و زیارت به نکات توجیهی در ارتباط با امنیت سفر ، قانون کشور میزبان، رعایت دستورالعملهای حراستی ، تاکید نسبت به حجاب بانوان و رعایت حجاب برتر، مواد مخدر و نکات پیشگیرانه اشاره و توضیحات لازم را ارائه کردند.

در ادامه جلسه مدیر حج و زیارت استان آقای یاقوت ضمن تبرک بخاطر حضور و خلق حماسه عظیم در انتخابات سالجاری گفتند همه ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و باید پاسدار حرمت خون شهدا باشیم. ایشان گفتند در انتخاب ع ومال باید دقت لازم را داشته و با رویر نیروسازی، نیروهای فعال و توانمند را جهت خدمتگذای هرچه بهتر به حجاج انتخاب کرد.

در انتهای جلسه مدیران ضمن پرسش و پاسخ به ارائه گزارشاتی از عملکرد ؛ ثبت نام ، برنامه های آتی و ... پرداختند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست