دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه هماهنگی همایشهای متمرکز حجاج

  • 20 فروردین 1403
  • 08:22
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 66 بازدید
  • Article Rating
جلسه هماهنگی همایشهای متمرکز حجاج

جلسه هماهنگی همایشهای متمرکز حجاج شهرستان اهواز و سایر شهرستانهای استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت خوزستان جلسه هماهنگی و برنامه ریزی همایشهای متمرکز استان خوزستان در مورخ چهارشنبه 15 فروردین ماه در محل حج و زیارت استان خوزستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیر حج و زیارت استان خوزستان، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت و مدیران کاروانهای حج برگزار شد، آقای محمد امین یاقوت مدیر حج و زیارت خوزستان با تشریح عملیات انجام شده به نکاتی در خصوص اهمیت برگزاری همایش متمرکز در ماه مبارک رمضان، نحوه خدمت رسانی صحیح به حجاج و هدف اصلی همایش پرداخت.

در ادامه آیت الله حسن زاده مسئول بعثه مقام معظم رهبری در استان خوزستان به هدف اصلی همایش ماه رمضان  که همانا بیان اسرار و معارف حج و تبیین فلسفه اعمال حج است اشاره و از دست اندرکاران خواستند که به نحو برنامه ریزی شده مانند سالهای گذشته هدف اصلی همایش مد نظر قرار گیرد.

لازم به ذکر است که همه ساله همایش متمرکز حجاج در ماه رمضان به صورت متمرکز در مصلی نماز جمعه اهواز باحضور کلیه حجاج شهرستان اهواز برگزار که در آن به دو زبان عربی و فارسی اسرار و معارف حج و فلسفه اعمال حج توسط کارشناسان مربوطه بیان شده و پس از اقامه نماز جماعت حجاج محترم برای صرف افطاری بصورت دسته جمعی پذیرایی می شوند.

همایش متمرکز دیگری نیز در اردیبهشت ماه جهت آموزش اعمال حج بصورت عملی برگزار خواهد شد.

این همایشها در سایر نقاط استان بصورت متمرکز به صورت منطقه ایی نیز برگزار خواهند شد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست