شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برپايي جشن ميلاد امام زمان توسط كاروان شركت فروزانگشت در مدينه منوره

برپايي جشن ميلاد امام زمان توسط كاروان شركت فروزانگشت در مدينه منوره

در شب ميلاد منجي عالم بشريت امام زمان (عج) كاروان شركت زيارتي فروزانگشت در مدينه منوره مانند بسياري از هتل هاي مدينه منوره با برپايي جشن و سرور ظهور آن حضرت(عج) را از خداوند متعال طلب كردند.

به گزارش روابط عمومي حج و زيارت خوزستان و به نقل از دكتر فريدون حسيني زاده مدير كاروان ، به مناسبت میلاد پربرکت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف جشن میلاد منجی عالم بشریت در هتل محل استقرار اين كاروان  با حضور عده کثیری از زائرین برگزار شد. اين كاروان با مديريت آقاي دكتر فريدون حسيني زاده در  هتل تهاني الزهرا در مدينه منوره مستقر است.


روحاني كاروان  در این مراسم پیرامون این شب نورانی به سخنرانی پرداخت.وی ضمن تبریک این میلاد خجسته گفت : ما شيعيان بايد خاضعانه و خاشعانه براي ظهور آن حضرت دعا كنيم، همواره به ياد ايشان باشيم و بدانيم كه آن حضرت ناظر بر رفتار و كردار ما هستند و از اعمال صالح ما خوشحال و از گناهان ما اندوهگين و آزرده خاطر مي‌شوند.

در روايتی آمده است: چون حضرت مهدى(عج) متولّد شد، نورى از او ساطع گرديد كه به آفاق آسمان پهن شد و مرغان سفيد از آسمان به زير مى آمدند و بال هاى خود را بر سر و روى و بدن آن حضرت مى ماليدند و پرواز مى كردند.

سپس در ادامه مراسم جشن و سرور مدير كاروان ضمن اهداي جوايز به همنامان آن حضرت به برگزاري مسابقه شناخت ان حضرت و اهداي جوايز به حاضرين پرداخت .

لازم به ذكر است كه برگشت اين كاروان در 1393/3/31 از جده به اهواز مي باشد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست