دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

آشنايي با هتل 3 ستاره شلمچه

آشنايي با هتل 3 ستاره شلمچه

منظقه شلمچه از ضلع غربي خرمشهر شروع مي شود و تا عمق خاك عراق به پيش مي رود. خط مرزي، اين منطقه را به دو قسمت شلمچه ايران و عراق تقسيم كرده است. شلمچه ايران در منتهي اليه جنوب غربي جلگه خوزستان قرار گرفته است كه از شمال به حسينيه از جنوب به اروندرود، از شرق به خرمشهر و از غرب به خط مرزي ايراني و عراق محدود مي شود.

قرار گيري منطقه مذكور در مسير سفر زائران ايراني و عراقي به هر دو كشور، توسعه زيرساختهاي خدماتي و رفاهي زائران را به همراه خوهد داشت كه شركت توسعه اميد زائر وابسته به حج و زيارت جهت تحقق اين مهم اقدام به ساخت هتل و زائرسرا در چند منطقه مرزي نموده است كه هتل 3 ستاره شلمچه يكي از موارد مذكور مي باشد.

مساحت هتل 16000 متر مربع مي باشد كه در طرح توسعه، اين رقم به 24000 متر مربع افزايش مي يابد. فضاي هتل شامل بخشهاي اقامتي، خدماتي، لابي، كافي شاپ، تجاري و رستوران مي باشد. جانمايي رستورانها به گونه اي است كه علاوه بر ارائه خدمات به ميهمانان مقيم، پذيراي ساير زائران نيز مي باشد. هتل دربرگيرنده 208 اتاق است كه 104 اتاق آن 4 نفره و 104 اتاق ديگر آن 3 نفره مي باشد. در طرح توسعه آتي،اين تعداد قابليت افزايش به 352 اتاق را خواهد داشت كه از 144 اتاق افزوده شده، 48 اتاق 3 نفره و 48 اتاق 2 نفره مي باشد كه مجموع ظرفيت آن بالغ بر 1160 نفر خواهد بود.

امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست