دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه هماهنگي آموزش متمركز حجاج 93

  • 21 مرداد 1393
  • 11:21
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 720 بازدید
  • Article Rating
جلسه هماهنگي آموزش متمركز حجاج 93

جلسه هماهنگي آموزش متمركز حجاج استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حج و زيارت خوزستان جلسه هماهنگي آموزش متمركز حجاج ، زباندانان و فرهيختگان حج 93 استان خوزستان در روز سه شنبه مورخ 21 مردادماه در مديريت حج و زيارت خوزستان برگزار شد.

در اين جلسه كه با حضور تعدادي از كارشناسان و دست اندركاران آموزش و اجرايي حج استان برگزار شد، ابتدا حاج ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت خوزستان ضمن اعلام عناوين و برنامه آموزش متمركز حجاج به تشريح آن پرداخت.

مدير حج و زيارت استان ضمن تشريح برنامه هاي آموزش كه از تاريخ 23 مردادماه آغاز مي شوند گفت كه برنامه هاي در دو قالب آموزش زارين فرهيخته و زباندان كاروانهاي حج استان و همچنين آموزش متمركز حجاج برگزار مي شود. كه آموزش متمركز حجاج خود به دو زبان عربي و فارسي انجام مي شود كه 3 روز به زبان عربي و 3 روز به زبان فارسي در مصلي اهواز برگزار خواهد شد.

آغاز آموزشهاي متمركز از 25 مردادماه لغايت 30 مردادماه مي باشد. در اين آموزشها دو همايش اختصاصي بانوان (بيان احكام و مناسك)‌و توسط معينه هاي كاروان و پزشك زن انجام خواهد گرفت.

سپس حاج ناصر حويزاوي به بيان آسيبهاي دوره هاي آموزشي قبلي و نقاط قوت و ضعف آنها پرداخت و از همكاران تلاشي مضاعف جهت رفع نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت خواستند. همچنين ايشان رئوس وظايف هر كدام از مسئولين حاضر در امر برگزاري همايش را تبيين و ابلاغ كردند.

در ادامه هر كدام از حاضرين نيز مطالب و ديدگاهها و نقطه نظرات خود را اعلام و در جهت برگزاري هر چه بهتر همايشهاي جاري اعلام آمادگي كردند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست