دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

حضورمدير حج وزيارت خوزستان و آقاي خدرنژاد معاون حج و زيارت در چذابه و شلمچه

حضورمدير حج وزيارت خوزستان و  آقاي خدرنژاد معاون حج  و زيارت در چذابه و شلمچه

مدير حج و زيارت خوزستان بهمراه معاون حج و زيارت جناب آقاي خدرنژاد و هيئت همراه بهمراه چند از مسئولين استاني از مرزهاي جذابه و شلمچه بازديد ميداني كردند.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حج و زيارت خوزستان درصبح روز چهارشنبه مورخ 14 آبان بازديد ميداني از مرز كه جهت ساماندهي اعزامهاي اربعين حسيني انجام شد مسير رفت و آمد زائرين ، بررسي اخذ عوارض خروجي بهسازي سيستمها ، خدمات مرزي در مرز ،فرآيند تردد زائرين تا نقطه صفر مرزي و كيفيت خدمات رساني، اسكان موقت، تامين مايحتاج رائرين و ... در هر دو مرز چذابه و شلمچه مورد بررسي قرار گرفت.

بعد از هر بازديد جلسه اي در شهرستان جهت بررسي و جمعبندي نهايي اقدامات انجام شده با حضور مسئولين مربوطه صورت گرفته و نيز جلسه اي در ظهر روز چهارشنيه در اهواز با حضور مسئولين مربوطه جهت هماهنگي اقدامات انجام شده تشكيل شد.

بازديدهاي ميداني انجام شده در مرز چذابه با حضور سردار اسحاقي فرمانده نيروي انتظامي استان، فرماندار سوسنگرد، فرمانده هنگ مرزي، مسئول گذرنامه مرز چذابه و تني چند از مسئولين محلي و بازديدهاي ميداني مرز شلمچه با حضور فرماندار خرمشهر، فرمانده سپاه ولي عصر (عج)، مسئولين گذرنامه و تني چند از مسئولين محلي صورت گرفت.

لازم به ذكر است كه 20 محرم مانور ميداني بزرگ عوامل حج و زيارت جهت حضور خدمتگزاران اربعين حسيني در مرز شلمچه با حضور تمامي دستگاههاي درگير در مذر شلمچه و 22 محرم در مرز چذابه برگزار خواهد شد.

امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست