یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار مدیرعامل شرکت شمسا با تولیت عتبه کاظمین

دیدار مدیرعامل شرکت شمسا با تولیت عتبه کاظمین ناصر صبا مدیر عامل شرکت شمسا به همراه مسئولین اعزام و حمل و نقل  هوایی این شرکت  با دکتر جمال دباغ تولیت عتبه کاظمین در عراق  دیدار کرد.
در این دیدار  که روز چهارشنبه مورخ 92/06/13 انجام گرفت، طرفین در خصوص خدمات عتبه کاظمین و ظرفیتهای شرکت شمسا در افزایش زوار عتبات عالیات در آینده به بحث و تبادل نظر پرداختند.
مدیرعامل شرکت شمسا در این دیدار از زحمات مدیران عتبه به ویژه شخص دکتردباغ تقدیر و تشکر و بر همکاری صمیمانه و مستمر طرفین تاکید کرد.
صبا از خدمات نقل داخلی عتبه و آشپزخانه عتبه و همچنین استفاده از مهمانسرای حضرتین (ع) برای زائرینی که بعد از ظهر کاظمین را ترک می کنند، تشکر نمود و این خدمات را از جمله اقداماتی دانست که زائرین ایرانی در بازگشت به میهن اسلامی به عنوان خاطره ای خوب و ماندگار از آن یاد می کنند.
دکتر دباغ نیز ضمن خوش¬آمد گویی به مدیرعامل شرکت شمسا و هیئت همراه ، خدمت به زائرین را از افتخارات خود دانست و خداوند را برای فرصت ایجاد شده خدمت رسانی به زوار کرگزار شد.
دباغ ضمن رضایتمندی از هماهنگی و انضباط شمسا در کاظمین اعلام کرد: عتبه کاظمین در خصوص هر گونه خدمات رسانی بیشتر و بهتر به زائران ایرانی آمادگی خواهد داشت.
امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست