شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

بازديد رئيس حج و زيارت از آخرين وضعيت مرزهاي خوزستان

بازديد رئيس حج و زيارت از آخرين وضعيت مرزهاي خوزستان
رئیس سازمان حج و زیارت بهمراه جمعی از مسئولین این سازمان بمنظور بازدید از آخرین وضعیت مرزهای کشور و خدمات رسانی به زائران اربعین وارد خوزستان شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حج وز يارت خوزستان ، 'سعید اوحدی' بهمراه جمعی از مسئولین سازمان حج و زیارت صبح ديروز (سه شنبه) بمنظور بازدید از آخرین وضعیت مرزهای کشور و نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین،وارد خوزستان شد.

بر اساس این گزارش مهندس اوحدی و تیم همراه پس از بازدید از مرز مهران، وارد  استان خوزستان شدند و بهمراه مدير حج و زيارت خوزستان آقاي ناصر حويزاوي  از مرزهای شلمچه و چذابه و خدمات رسانی به زائران در این مرزها، بازدید بعمل آوردند.

مهندس خدرنژاد معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت و همچنین محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج، رئیس سازمان حج و زیارت را در این سفر همراهی می کنند.

آقاي مهندس اوحدي و هيئت همراه و اقاي ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت خوزستان پس از بازديد هوايي از تمام منطقه از جمله پاركينگ  ماشينها، جاده و ...بهمراه آقاي ناطقي فرماندار دشت آزادگان عازم طرف عراق شده و مذاكراتي در خصوص تسهيل تردد زائرين انجام داده و موافقت ورود صد دستگاه اتوبوس جهت حمل و نقل زائران ايراني در خاك عراق را گرفتند.

 سپس ايشان بهمراه هيئت همراه از محل اسكان زائرين و مواكب موجود بازديد كرده و توفيق خدمت همه ساله به زائرين را از خداوند منان خواستار شدند.

حاج ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت خوزستان نيز از تلاش شبانه روزي كارگزاران حج استان كه بصورت شبانه روز در مرزها مستقر هستند تشكر و قدرداني و گزارش نمودند.

تردد زائران در مرزهای کشور در روزهای آغازین بازگشت زائران اربعین به کشور با توجه به ازدحام جمعیت با مشکلاتی همراه بود که با چاره اندیشی و تدابیر بموقع مسئولان، در حال حاضر تردد زائران به صورت روان انجام می گیرد.

زائران ایرانی اربعین از سه مرز زمینی مهران، شلمچه و چزابه راهی عتبات عالیات شدند.

در ایام اربعین امسال بیش از یک و نیم میلیون زائر ایرانی در همایش پیاده روی اربعین در کربلای معلی حضور داشتند.

 

امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست