دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه هماهنگی ثبت نام عملیات عمره

جلسه هماهنگی ثبت نام عملیات عمره

جلسه مدیریت حج و زیارت استان خوزستان با کارگزاران و کارمندان مسئول ثبت نام عملیات زیارتی در روز سه شنبه 5/9/92 در محل مدیریت حج و زیارت استان خوزستان برگزار شد.

این جلسه که به منظور هماهنگی عملیات ثبت نام عمره 92-93 می باشد با حضور کارمندان زیارتی شرکتهای و دفاتر زیارتی استان خوزستان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حاج آقای ناصر حویزاوی مدیر حج و زیارت استان خوزستان ضمن خوش آمدگویی به حضار اظهار داشت که راهنمایی زائرین جهت ثبت نام از اهمیت بالایی برخوردار است که بدلیل اینکه اولین برخورد زائر با کارمندان بخش زیارتی می باشد باید ضمن برخورد و رفتار صحیح و اسلامی با زائرین ، بطور صحیح و دقیق راهنمایی و هدایت شوند تا بتوانند با دقت بیشتری اطلاعات مورد نظر را دریافت کنند.

ایشان تاکید کردند که در همه حال باید پاسخگوی مردم با زبان خوش و روی گشاده باشیم.

در ادامه جلسه آقای عبدالامام حویزاوی مسئول واحد آموزش حج و زیارت استان خوزستان ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه والای آموزش اظهار داشت که کاربران محترم باید نهایت دقت خود را در ثبت صحیح اطلاعات زائرین داشته باشند. خصوصا اطلاعات گذرنامه ای که از اهمیت والایی برخوردار است.

آقای عبدالامام حویزاوی سپس به نکاتی در ارتباط با نحوه کنترل اسناد و مدارک زائرین اشاره و گفت که باید کلیه کارهای با نهایت دقت و سرعت انجام شوند تا مبادا در اثر بی دقتی زائری از سفر محروم شود. همچنین کلیه بایگانی های شرکتها و دفاتر زیارتی باید بروز و جهت مدیران کاروانها نیز پرونده ای در نظر گرفته شود.

در ادامه جلسه آقای محسن نسیمی مسئول ثبت نام و اعزام سازمان حج و زیارت استان خوزستان به بیان نکات کلیدی عملیات ثبت نام اشاره و از حاضران خواستند که دستورالعمل ثبت نام و همچنین کلیه بخشنامه های و اطلاعیه های ارسالی بدقت مطالعه و باطلاع همکاران رسانده شود.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست