دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه مدیریت حج و زیارت با کارگزاران زیارتی استان

جلسه مدیریت حج و زیارت با کارگزاران زیارتی استان

جلسه مدیریت حج و زیارت استان خوزستان و مدیران آژانسها و شرکتهای خدمات زیارتی استان خوزستان در روز سه شنبه مورخ 5/9/92 برگزار شد. این جلسه به منظور هماهنگی عملیات ثبت نام عمره 92-93 در محل مدیریت حج و زیارت استان خوزستان برگزار شد.

در شروع جلسه حاج آقای ناصر حویزاوی مدیر حج و زیارت استان خوزستان ضمن خوش آمدگویی به حضار از آنان خواست که با محوریت عمره نکات و موارد خود را مطرح کنند. که حاضرین نیز به بیان دیدگاهها ، مشکلات و موارد عمره مفرده پرداختند. برخی از حضار نیز به بیان پرسشهایی پرداخته که توسط آقای حویزاوی پاسخ داده شد.

در ادامه آقای حویزاوی به بیان نکاتی مانند مواد مخدرکشفی از زائرین، توجیه بیشتر زائرین از طریق کلاسهای آموزشی، تقسیم بندی گروههای عمره و ... پرداخت و به تشریح نکات کلیدی پرداخت.

سپس تعدادی از مدیران به بیان مشکلات و دیدگاههای خود در مورد عمره سال گذشته در مکه و مدینه پرداختند و با همفکری و رایزنی حاضرین نسبت به ارائه راهکار اقدام نمودند.

در ادامه جلسه آقای عبدالامام حویزاوی مسئول آموزش حج و زیارت استان خوزستان به بیان نکات مهم آموزشی پرداخت و گفت که اعزام کلیه عوامل کاروانها منوط به گذراندن دوره های آموزشی و کلاسهای بازآموزی می باشد. ایشان ادامه داد که در بحث آموزش زائرین حتما سعی شود از ابزارهای نوین آموزشی مانند کامپیوتر و ویدیو پروژکشن استفاده گردد.

 

سپس آقای عبدالنبی گلابکش مدیرعامل شرکت مرکزی خوزستان (خوزستان سفر) نکاتی چند در مورد وظایف شرکت در عمره مفرده و همچنین نحوه تحویل و بررسی گذرنامه های زائرین اشاره کرد و از مدیران محترم خواستند که با دقت بیشتر گذرنامه های بررسی و چک شوند تا مشکلی در اعزام زائرین پیش نیاید.

 

امتیاز به خبر :

فایل پیوست

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست